Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Zadzwoń do nas:  660 991 882

Napisz do nas:  [email protected]

Odwiedź nas:  ul. Żelazna 5 lok U1 / 15-297 Białystok

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zobacz jak nas oceniają.

Procedura reklamacyjna

Gwarancja i reklamacja

1). Każdy towar oferowany w naszym sklepie online (www.skoliort.pl) jest towarem fabrycznie nowym, wolnym od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzonym na rynek polski.

2). Produkty sprzedawane w sklepie www.skoliort.pl posiadają 12 miesięczną gwarancję od daty zakupu. Nieliczne towary posiadają inny termin gwarancji co jest ujęte na karcie gwarancyjnej produktu.

3). Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru ( paragon fiskalny, paragon imienny, faktura imienna czy faktura VAT) oraz dołączony protokół reklamacyjny z danymi pacjenta i opisem usterki.

4). Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt pod adres: Pracownia Zaopatrzenia Ortopedycznego SKOLIORT, ul. Żelazna 5 lok U1, 15-297 Białystok wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 3.

5). Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia doręczenia reklamowanego towaru.

6). W momencie odbioru dostarczonej przesyłki z zakupionym towarem, klient zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu przy kurierze i w przypadku widocznych uszkodzeń zgłoszenia mu tego oraz skontaktowania się z pracownikiem sklepu SKOLIORT.

7). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia i spisać odpowiedni protokół uszkodzenia. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie takiego protokołu, sporządzonego w chwili odbioru towaru, w obecności kuriera i za jego potwierdzeniem.

8). Zgodnie z prawem przewozowym odbiorca przesyłki, który zauważył jej uszkodzenie po odjeździe kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej, która wykonywała usługę dostarczenia przesyłki.

Witryna stworzona na platformie